Job 12 van 47


Report this listing

Solliciteren



Assistent winkelverantwoordelijke


Functie

Als assistent winkelverantwoordelijke zorg jij, samen met de winkelverantwoordelijke, voor het algemeen beheer van de winkel.

Je helpt deze mee in de dagdagelijke taken en neemt de taken van de winkelverantwoordelijke over als deze niet aanwezig is.

  • Je volgt administratie op,
  • Je plaatst bestellingen,
  • Je controleert facturen.
  • Je begeleidt mee een team van een 15-tal medewerkers.

Bij drukte in de winkel help je gewoon mee bij het aanvullen, kassawerk enzovoort.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt reeds ervaring opgedaan in de retail-sector.
  • Je hebt reeds enige ervaring als leidinggevende of je hebt de juiste capaciteiten om verantwoordelijke taken op te nemen
  • Je bent flexibel inzetbaar, de winkel is immers 6/7 open (sluitingsdag op dinsdag).
  • Je bent ook bereid om zelf mee te helpen in de winkel, zeker op drukke momenten.
  • Betalingen ontvangen
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Producten naar een afdeling brengen
    Producten op rekken of schappen plaatsen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
    Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Wat biedt onze klant jou?

  • Je komt terecht in een familiale werkomgeving.
  • Een aantrekkelijk loonpakket naargelang ervaring
  • De mogelijkheid om jezelf te ontplooien samen met je team.
  • Een job met een afwisselend takenpakket om het boeiend te houden!

Wat biedt Agilitas jou?

  • Vlotte en correcte loonadministratie en dus steeds tijdig jouw loon.
  • Een job optie vast na een geslaagde interimperiode.
  • Ben of ken jij de ideale kandidaat? Contacteer dan snel Agilitas Malle op 03 309 97 20 of mail naar malle@agilitas.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht